Carregant Esdeveniments

CURSOS I TALLERS

Com passar de la teva idea de projecte d’R+D+i al finançament del CDTI per a startups

Cambra fons

Data

22 i 23 de setembre

Horari 

De 10:00 a 14:00 h

Lloc

Cambra de Comerç de Terrassa

Informació del curs

Objectius

El programa es desenvolupa en dues sessions intensives, de 10 a 14 h, que combinen continguts especialitzats, exercicis pràctics i dinàmiques col·laboratives per impulsar la innovació i el desenvolupament de projectes d’R+D+I.


La formació té com a objectiu ajudar les empreses participants a detectar noves oportunitats d’innovació, definir projectes amb potencial de desenvolupament tecnològic i preparar propostes sòlides adaptades als criteris d’avaluació i finançament del CDTI.

Destinataris

Startups i empreses innovadores de sectors tecnològics i de base científica.

Temari

Participa en dues sessions pràctiques orientades a entendre el potencial dels teus projectes d’innovació i identificar les millors oportunitats de finançament disponibles.

Jornada 1 – Visió general i identificació de projectes d’R+D+I

Coneix els conceptes clau d’innovació i R+D+I i aprèn a identificar si el teu projecte pot optar a línies d’ajut. Durant la sessió es treballaran aspectes com els Technology Readiness Levels (TRL), els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i les principals vies de finançament que ofereix el CDTI.

Jornada 2 – Diagnosi de projectes i oportunitats de finançament

Sessió pràctica centrada en l’anàlisi dels projectes participants. Identifica les línies d’ajut més adequades per al teu cas, rep orientació personalitzada i descobreix les opcions de finançament que millor s’adapten a les teves necessitats.

Ponent

David Cardila
Consultor d’estratègies digitals, Project Manager i formador especialista en transformació digital a la Cambra de Comerç de Terrassa.

22 setembre
10:00 - 14:00
PREU:

Cambra de Comerç de Terrassa

C/ Blasco de Garay, 29-49 Terrassa, Barcelona 08224